FAQ - Veelgestelde vragen

Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan dan contact met ons op.

1.) Hoe kan ik betalen?
2.) Wordt mijn bestelling discreet verpakt?
3.) Zijn mijn producten illegaal?
4.) Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
5.) Wat gebeurt er als mijn bestelling bij aankomst beschadigd is of zoekraakt?
6.) Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of andere data kwijt ben?
7.) Wanneer komt mijn order te vervallen?
8.) Waarom zit er een verschil in verzendkosten?
9.) Ik kan geen order plaatsen in het buitenland?
10.) Ik kan geen producten in mijn winkelwagen stoppen, hoe kan dat?
11.) Wat is een headshop eigenlijk?
12.) Wat is een waterpijp en hoe gebruik ik het?
13.) Wat is een bong en hoe gebruik ik het?16.) Wat is een vaporizer en hoe gebruik ik het?
14.) Hoe kan ik betalen?

1.) Klanten kunnen kiezen uit een aantal verschillende betalingsmethoden:

- Vooruitbetaling
- iDEAL

(iDEAL kan alleen binnen Nederland gebruikt worden).
Mensen uit andere landen dan Nederland zullen moeten kiezen voor de optie 'Vooruitbetaling'.

Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail met alle informatie over de betaalwijze van je keuze.
Gebruik van iDEAL is bij ons gratis!

De transacties die worden verricht op www.waterpijp-bong.nl zijn beveiligd. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Banken waarmee je met iDEAL kunt betalen zijn:
- ABN AMRO Bank
- ING Bank
- Rabobank
- SNS Bank
- ASN Bank
- Friesland Bank
- Triodos Bank


LET OP! Als je betaald met iDEAL, wacht dan ook tot je de gehele procedure door bent! Sommige klanten klikken te snel weg na het betalen waardoor er geen order geplaatst wordt.


2.) Wordt mijn bestelling discreet verpakt?

Alle bestellingen worden verzonden in kartonnen dozen of luchtkussenenveloppen zonder opschrift.


3.) Zijn mijn producten illegaal?

Al onze producten zijn in Nederland wettelijk toegestaan.


4.) Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Bestellingen worden pas verwerkt na ontvangst van de volledige betaling. Als de betaling eenmaal is ontvangen, wordt de bestelling dezelfde of de daaropvolgende werkdag verzonden. Houd er a.u.b. rekening mee dat overboekingen uit het buitenland langer duren.

Momenteel verzenden wij alleen binnen Nederland en naar België.


5.) Wat gebeurt er als mijn bestelling bij aankomst beschadigd is of zoekraakt?

Alle bestellingen die worden verzonden, zijn volledig verzekerd. Indien de bestelling bij aankomst om enige reden beschadigd is of is zoekgeraakt, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen (zie info). Voor meer informatie verwijzen we naar onze Algemene Voorwaarden.


6.) Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of andere data kwijt ben?

Als je je wachtwoord vergeten bent, klik dan op de inlog pagina op 'wachtwoord vergeten'. Vul hier je emailadres in en je krijgt een mailtje met je wachtwoord.

 


7.) Wanneer komt mijn order te vervallen?

Als je betaling na 14 dagen niet binnen is gaan we ervan uit dat je je order niet wilt plaatsen en komt deze te vervallen.



8.) Waarom zit er een verschil in verzendkosten?

Wij verzenden alles als pakketje via de vervoerder Postnl of DHL. Beide vervoerders hanteren gewoonweg verschillende tarieven, waarbij het verzenden buiten Nederland uiteraard duurder is dan verzending binnen Nederland.


9.) Ik kan geen order plaatsen naar het buitenland!

Momenteel verzenden alleen binnen Nederland en naar België. Tabaksproducten (accijnsgoederen) mogen überhaupt niet altijd naar landen buiten Nederland gestuurd worden.


10.) Ik kan geen producten in mijn winkelwagen stoppen, hoe kan dat?

Als je surft met Microsoft Internet Explorer 7 of ouder dan kan het voorkomen dat bepaalde elementen van de pagina, zoals de knop "In mijn winkelwagen", wegvallen. Als dit het geval is raden we je aan Microsoft Internet Explorer 8 of nieuwer te installeren.


11.) Wat is een headshop eigenlijk?
De oorsprong van de headshop en wat verstaan wordt onder het begrip headshop is een iets te breed onderwerp om hier uit te leggen. Daarom hebben we een aparte pagina over de headshop aangemaakt. Lees dus alles wat je wil weten over het onderwerp headshop hier.


12.) Wat is een waterpijp en hoe gebruik ik het?



13.) Wat is een bong en hoe gebruik ik het?

 

14.) Wat is een vaporizer en hoe gebruik ik het?

 

Win een Grace Glass bong SMS actie bij waterpijp-bong.nl

Like ons op facebook en win leuke prijzen!

Bereikbaar op

Volg ons via facebook, Twitter of Google Plus of per e-mail.

Waterpijp-bong.nl op facebook Waterpijp-bong.nl op twitter Waterpijp-bong.nl op Google Plus Waterpijp-bong.nl per e-mail

Inloggen

account aanmaken