• Dagen
  • Uren
  • Min
  • Sec

Nu 10% herfstkorting. Kortingscode: "HERFST"

Garantie & Klachten


Garantie - Beschadigd bij ontvangst

Wij doen altijd ons best om producten zo goed mogelijk verpakt en in goede staat bij je af te leveren. Mocht iets toch onverhoopt beschadigd zijn aangekomen, aarzel dan niet en neem direct contact met ons op per e-mail of door ons contactformulier te gebruiken.Vergeet je ordernummer niet te vermelden, dan kunnen we je sneller helpen! Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Om de afhandeling te bespoedigen, vragen we je om ook een aantal foto's te maken. Namelijk:

  1. Een foto van het product in het geheel.
  2. Twee verschillende detailfoto's van de beschadiging, zodat het goed zichtbaar is.
  3. Een foto van de binnenverpakking, hoe het product, verpakt en al, in de verzenddoos zit. Belangrijk is dat het (eventuele) opvulmateriaal hierbij ook goed zichtbaar is.
  4. Een foto van de buitenverpakking, waarbij het verzendlabel zichtbaar is.

De foto's dienen als bewijs van de beschadiging, voor ons als voor de verzekering. Bewaar wel alles wat je ontvangen hebt, inclusief de verzenddoos en de eventuele doos waar het product zelf in verpakt zit. Na het analyseren van de foto's zullen we bepalen of iets teruggestuurd moeten worden of niet. Indien het gebrek / beschadiging binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging, tenzij anders afgesproken.


Garantie - Kapot na gebruik

Indien een product gedurende een periode kapot gaat is natuurlijk erg vervelend. Neem in dat geval ook contact met ons op via het contactformulier , waarbij we kunnen bepalen op wat voor een schade het gaat en hoe het op te lossen is. 


Klachten

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met een product, heb je een klacht over een product of juist over ons? Aarzel dan niet en stuur ons een e-mail naar of door ons contactformulier te gebruiken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Let op: Krijg je geen bericht van ons? Controleer dan je spam- of reclamebox. Sommige mailproviders zien onze mails soms, onterecht, als spam!

Inloggen

account aanmaken